surrakareem

Alla inlägg under maj 2011

Av Surra Kareem - 29 maj 2011 18:59

              

               Orkar inte lägga mer bilder nu, imorgon kommer fortsättningen.... :)

Men iaf det va sjukt bra fest :)

Av Surra Kareem - 24 maj 2011 15:44

jag hatar att Jag Älskar Dig Så Mycket !!! 


            

Av Surra Kareem - 17 maj 2011 20:38

Imorgon kommer jag inte va på skolan, för kommer ha fotbollsmatch på tillberga "stavning"  elr vet inte vart, men ändå ja kmr få skjuts dit!    


Hoppas att vi vinner!!    

Av Surra Kareem - 17 maj 2011 07:54

Tjena allihopa, hoppas att alla mår bra idag!  

Ja vajnade nyss o ska snart dra till skolan.......idag ska vi till Rocklunda o ha en friluftsdag!-.-

värdet e inte så skön så att man bara vill dra dit !-.- -.- 


Så puss på alla & herrrå   

Av Surra Kareem - 16 maj 2011 19:50

Här tänkte jag lägga lite dikter, hoppas att ni tycker om de då...! 


 Du kom och du log,

och du direkt mitt hjärta tog,

Jag hade ingen chans,

Det var som om bara du fanns,

Jag föll för dig så lätt,

För jag gillar dig på ett alldeles speciellt sätt,

Det är du som gör så att mitt hjärta slår,

Det är du som gör så att mitt liv åter en mening får.


Det finns tusentals stjärnor

Men bara en sol

Och det är du

Du lyser upp mitt liv och får mig alltid att le....    


Jag vill att du finns här

när ja behöver dig.

Jag vill att du tröstar mig

när jag är ledsen.

Jag vill känna dina armar om mig

när jag behöver trygghet.

Jag vill att du ger mig all din kärlek.

Jag vill torka tårarna

och känna mig lycklig.

Men det får inte så länge du

inte finns här.   



Snart ska jag lägga lite mer dikter, så nu är det bara o kommentera va ni tycker om de...? <3

Av Surra Kareem - 10 maj 2011 18:29

Permanentade mitt hår nyss! :D:D:D<3

Presentation


Heej ♥
Jag heter Surra Kareem, är 16 år gammal & är från Irak.
Går i 9:an, skiljeboskolan ♥

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards