surrakareem

Alla inlägg under oktober 2012

Av Surra Kareem - 31 oktober 2012 16:44

 


 

Av Surra Kareem - 29 oktober 2012 14:54

Första måndagen och jag är glad :D bara för det e lov:p haha
Iaf hittills så har min dag sett ut såhär.. Vaknade halv 11, åt frukost sen lagade jag mat & bytte om och drog till gymmet, tränade typ en timme sen så cyklade ja hem och tog en varm dusccch. Nu sitter jag och äter lunch Medans väntar ja på Sara, hon kommer snart för att vi ska fixa oss tam sen drar vi på fest. Så hejdå o puss på er:*
Ha en fortsatt bra dag!

Detta lagade ja idag;p skiit god, visste inte ens att den skulle bli så god;) men men.. Hörs.

Av Surra Kareem - 28 oktober 2012 18:54

 

Av Surra Kareem - 27 oktober 2012 11:46

Blunda och lyssna på låten.. du kommer gå in i en annan värld. Bästa låt!

Lyssnar på den om och om 24/7, såå bäst haha ;p

Av Surra Kareem - 27 oktober 2012 11:26

Godmorgon, idag har man fullt upp vet inte hur jag kommer hinna göra allt, men dagen kommer bli toppen     

Äter frukost just nu, sen tänker jag städa mitt rum lite och efter det så börjar min långa daaag   

Ni får ha en sjukt toppen dag bebisar, heej   

Av Surra Kareem - 27 oktober 2012 02:00

Shuue kom hem vid 1 eftersom jag var med kyrkans ungdomar på stan från 10 typ och delade ut varm kaffe och bullar. Det vaart otroligt roligt eftersom vi träffade många människor, halva de vart fulla och några var skit roliga och några snygga haha nä driver ;p. Men efter 12 blev det jättekallt så kunde inte känna mina fötter nå mer, så vi fick stå o be att kaffet ska ta slut snabbt så vi får åka hem. Hhaha 

Av Surra Kareem - 26 oktober 2012 10:08

Äntligen äre sista dagen på vackan, höstlov nästa vecka då :D:D Äntligen får man slippa skolan ett tag, men nu har vi börjat med ett nytt projekt, och det är andra världskriget,, haha varje en skaffade en blogg om det och min blogg ser ut sådär  http://surrakareem.blogspot.se/ . Haha den här projektet kommer gå åt helvete känner jag för mig. Men får be om att det ska gå bra!    Heeeejdå :*

Av Surra Kareem - 25 oktober 2012 22:54

Jag bara är föör trött, kan knappt hålla ögonen öppna. Slutade 4 idag och var nästan död. Åkte buss till stan & sedan drog jag till kören, tränade lite och eftersom typ hela kören vart trött så slutade vi tidigare;)
Nyss gjorde jag svenska läxan så nu äre dags för mig att sova!!! ^^
Puss på er alla, godnatt. Gud välsigner er. <33

Presentation


Heej ♥
Jag heter Surra Kareem, är 16 år gammal & är från Irak.
Går i 9:an, skiljeboskolan ♥

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards