surrakareem

Alla inlägg under februari 2012

Av Surra Kareem - 29 februari 2012 20:37

Shoo:) surra kom hos mig för nån stund sen<3 det kommer bli chill hela natten;) (chill, ja ni vet;) "busar" )!!

Själv sitter jag och tjockar i mig tårta, medans surra sitter och spelar playstation ;Dd





Älskar diiiiiiig mitt alllllltt:*<333

 

Av Surra Kareem - 28 februari 2012 21:45

Kvällen va grym med sandra, fanar, yonitta, shereen, milad, sawer, martin, romiel & många andra!! <3<3 :D

just nu, sitter ja & äter chips, dricker cola och chattar & webbar på skype :) imorgon ska ja va me milad, sara kanske, får se om vi blir mer :) 

Hörs senare<3

Av Surra Kareem - 28 februari 2012 16:17

Fixade klart mig, snart ska ja ta bussen till stan. Ikväll blire taco-kväll i mariakyrkan, det kommer bli massa lekar o sånt, kvällen kommer bli kanon!   hörs senare, puss<3 

 

Av Surra Kareem - 27 februari 2012 14:47

Vem säger att jag inte e bra hemmafru..;))

    

Av Surra Kareem - 27 februari 2012 12:28

Shoo, idag är jag en riktig hemmafru ;Pp mamma e inte hemma, det e bara jag, syrran, brorsan och hans kompis. Vaknade vid 10.. fixade frukost till oss alla, nu är killarna i brorsans rum, de dunkar musik o så..skönt har jag iaf ;p

Nu håller jag på att fixa lunch, lägger bild på det senare ;) sen blire att städa.. så äre nä rman har lov!!!!!! ;S

Av Surra Kareem - 26 februari 2012 18:58

Åhh..helgen har vart fantastik    

På fredag efter skolan drog ja till stationen, hämtade christine sen drog vi till stan, vi käkade på Jensens Böfhus, sen gick vi runt på stan, spenderade hela tiden efter i kyrkan men alla härliga personerna, och kl 12 typ så åkte vi hem, vi mysade, chillade, garvade & allt möjligt..  vi sov kl 5..;) sen vaknade vi vid 9, mamma fixade lyx frukost till oss   sen så övertygde hon min pappa om ja får gå hos henne då fick jag! då tog vi pussen till Hallstahammar, vi handlade, sen så gick vi hem t henne. Iaf, vi hade mkt mysigt tsm & idag så skjutsade hennes syrras man hem mig :D hiihi.

Du är såå underbar Christine, tackar Gud att jag fick träffa dig!!!   

Kramiiis till er allihopa<3 :) 

Av Surra Kareem - 23 februari 2012 20:59

  Havet !

Sängen med datorn/mobilen !

 

Ute & promenera med någon

Eller, bio !



Älskar att myyyysa!!    

Presentation


Heej ♥
Jag heter Surra Kareem, är 16 år gammal & är från Irak.
Går i 9:an, skiljeboskolan ♥

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards