surrakareem

Alla inlägg under mars 2012

Av Surra Kareem - 31 mars 2012 20:17

Svarta byxor

Lila väst/tröja  

Av Surra Kareem - 29 mars 2012 21:27

ÄNTLIGEN !!! fick man en såndär fin sak!!!!      

Fett glad, hihi..^_^


    

Av Surra Kareem - 28 mars 2012 10:03

 

Shoo allihopa, hoppas att allt bra med er? ;) för min del så mår jag bra och allt är på topp :)

Har håltimme just nu eftersom svenska läraren är sjuk ;D har språk snart, sen lunch och hemkunskap sista lektion. Toppen ;) Sen blire att ta bussen hem och chilla resten av dagen ;)

Puss   

Av Surra Kareem - 25 mars 2012 21:14

Tackar vår Guud för en sån härlig läger, lärde känna många människor och blev helad :D det var det bästa<3

Första dagen hade vi bara ett möte med lovsång och bönsedan fika, dagen efter åt vi frukost sen sen delade vi oss i grupper, sedan åkte vi ner på stan, vårt uppdrag var att göra goda gärningar. Alla vart så glad och över lyckliga :D när det blev kl 1 så åkte vi till kyrkan igen, vi åt lunch, sen var det att man ska välja grejer som mans ka göra, som t.ex måla, baka, pyssla, lovsång eller evengelism. Jag tog evengelism, då vi satt i ett litet rum, en man undervisade lite, lärde mig massa saker och fick svar på några frågor som jag alltid velat ha svar på. :)<3

Efter det så vart det middag, sedan möte efter, underbar möte. Lovsång och bön var det efter mötet. Såå härligt var det, alla som bad om tungotal fick det, jag är alltid hade bett om det, FICK DET !!!:D:D:D såå glad, gud är god<3 Några människor som hade psysiska sjukdomar blev helade osv..<3

Efter mötet blev det fika, sedan kramade man alla och satte man sig i bilden och åkte hem igen, var hemma vid 1 :) Då sov jag direeekt<33


Är överlycklig      

Av Surra Kareem - 22 mars 2012 08:35

Vaknade halv 8 idag :s försov mig mkt, men iaf ja bytte om snabbt och drog till bussen, åkte buss och precis när jag var framför skolan så kom jag ihåg att vi har sovmorgon idag-.-.-.-.-.-.-

Nu sitter jag framför klassrummet och tråkar, med nåra spelnörda och nåra som kör skateboard ;) jalla snart börjar vi NO, hörs senare.

Slutar halv 5 idag, sådäääääääär kuuuul !!!!!!!!! :D

Av Surra Kareem - 21 mars 2012 23:15

Guds makt förmår göra under för dig men han väntar på din tro.


 

Av Surra Kareem - 21 mars 2012 11:21

Rätt chill med studiedag ;D men jobbigt när morsan inte e hemma, fick städa hela hemmet och lagade mat ;s hoppas att mamma blir nöjd med det;) Vet inte vad som händer senare, men ska iaf till skallbergetgården efter 6 :)

Annars äre bara & chillar hela dagen :D



Förresten;)
Grattiiiiiiisss mamii på morsdagen, bästa mamma, ändå om du e väldig jobbig ibland, men jag älskar dig ändå!     

 

Presentation


Heej ♥
Jag heter Surra Kareem, är 16 år gammal & är från Irak.
Går i 9:an, skiljeboskolan ♥

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ändra något på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards